Helista: +372 655 9077

AdBlue

Meie AdBlue toodetakse tööstuse kõrgeimate standardite kohaselt ainsas Balti riikide ametlikult litsentseeritud AdBlue tootmisettevõttes, mis tagab puhtuse ja tõhususe. Tänu meie pühendumusele tipptasemele ja jätkusuutlikkusele võite usaldada, et meie AdBlue-tooted vastavad teie vajadustele ja ületavad teie ootusi.

AdBlue: 32%-line karbamiidlahus sõidukitele

Selleks, et tagada vastavus heitgaaside kahjulike ainete sisalduse keskkonnastandarditele (Euro-4, Euro-5, Euro-6), on peaaegu kõik veoautode ja rasketehnika tootjad valinud selektiivse katalüütilise reduktsiooni tehnoloogia (SCR).

SCR-tehnoloogia põhineb heitgaasivoolu sissepritsimisel, mille tulemusel toimub keemiline reaktsioon, mille käigus kahjulikud lämmastikoksiidid (NOx) muudetakse kahjututeks aineteks, veeks ja lämmastikuks.

Nimi AdBlue® on AUS-32 karbamiidi vesilahuse registreeritud kaubamärk, mille omanikuks on Saksamaa autotööstuse liit (Verband der Automobilindustrie ehk VDA). Nimetust AdBlue võib kasutada ainult siis, kui toode vastab ISO 22241 nõuetele ja kui on olemas litsentsileping VDAga.

AdBlue pakend

Premium Kaubandus OÜ tarnib AdBlue lahust 10 ja 20-liitristes plastkanistrites, 210-liitristes vaakudes ja 1000-liitristes IBC-konteinerites, mida saab tarnida kliendile sobivasse kohta. Lisaks saame kokku panna 500-liitriseid, 10 000-liitriseid ja 15 000-liitriseid fikseeritud täitekolonne. AdBlue’i müüakse juba bensiinijaamades, seega on selle toote ostmine sama lihtne kui kütuse ostmine.

AdBlue kvaliteet

Eestis kasvab nende spetsialiseerimata ettevõtete arv, kes üritavad ise karbamiidilahust toota. Sellised lahendused ei vasta üldse kvaliteedinõuetele. Selliste madala kvaliteediga toodete kasutamisel koguneb sõiduki katalüsaatorelemendile lubi, mille tulemusena võivad remondikulud ulatuda mitme tuhande euroni. Katalüsaatorelemendi jaoks ebakvaliteetse karbamiidilahuse kasutamise tagajärjed on samad, mis oleksid, kui AdBlue’i asemel kasutataks tavalist vett või tugevasti lahjendatud AdBlue’i lahust. Kui te sõidate tühja AdBlue paagiga, ummistub katalüsaatorelement paratamatult tahmaga.

Kütusesäästu AdBlue'ga

AdBlue’i keskmine tarbimine on 1,5 liitrit saja kilomeetri kohta. See moodustab 6% kütusekulu mahust Euro-5 standardile vastavate sõidukite puhul ja umbes 7-8% kütusekulu mahust Euro-6 standardile vastavate sõidukite puhul. AdBlue’i tarbimist mõjutavad mitmed tegurid, sealhulgas kütuse kvaliteet ja mootori töörežiim (mootori koormus).

Praegu on kõik äsja registreeritavad mootorsõidukid varustatud pardadiagnostikasüsteemiga (OBD), mis võimaldab jälgida heitgaaside mürgisuse parameetreid. Need süsteemid hoiatavad juhti, et kütusepaagist on AdBlue otsa saanud. Kui juht jätkab sõitmist ilma AdBlue’ta, aktiveerib diagnostikasüsteem mootori pöördemomendi piiramise seadme, mis võimaldab mootoril saavutada ainult 60% maksimaalsest pöördemomendist ja salvestab andmed sõiduki liikumise kohta ilma AdBlue’ta.

AdBlue’i kasutamisel optimeeritakse mootori tööd, vähendatakse tahkete osakeste emissiooni ja maksimeeritakse kütuse energiat. Teine oluline tulemus on kütusekulu keskmine vähenemine 5% võrra. Lisaks tekib veel üks võimalus kulude vähendamiseks, sest AdBlue’i kasutavate veokite suhtes kehtivad ELi teedel madalamad maanteemaksud.

Ohutus AdBlue'i abil

AdBlue vedelik on inimestele ja loomadele kahjutu. See on mittetoksiline, mittesüttiv ja mitteplahvatusohtlik. Vedelik kristalliseerub temperatuuril -11 °C, kuid see ei mõjuta selle edasist kasutamist: kui sõiduk hakkab liikuma, siis vedelik sulab ilma selle kvaliteeti kahjustamata. Kokkupuutel nahaga tuleb vedelik kohe rohke veega maha loputada. Kui vedelikku neelata, tuleb juua suures koguses vett ja pöörduda arsti poole.

Dokumendid

AdBlue tootespetsifikatsioon

AdBlue Passport

Juhi juhend